dinsdag 12 januari 2010

» Gratis verblijf in een vakantiewoning te Hongarije (n.v.t.)

Hallo, ik ben rustigaan bezig met m\'n vakantiehuisje in de heuvels van Hongarije op te knappen, en bied daarom aan 1 tot 3 personen de mogelijkheid om gratis te logeren daar, en ondertussen samen met mij mee te helpen het ginds wat op te knappen. Vooral werk in de tuin, maar ook het verder inrichten van een badkamer, geschikt voor rolstoelen. (Betegelen, alles aansluiten, ...) Natuurlijk is er daarnaast ook nog tijd genoeg om de omgeving wat te verkennen, te genieten van de thermaalbaden, het goedkope en rustige leven daar, en de toerist uit te hangen ;-) ( \'n dag klussen, \'n dag vakantie bvb) Indien mogelijk en als er iemand interesse heeft, ga ik volgend jaar vanaf maart, paasvakantie tot de zomervakantie of begin herfst waarschijnlijk nog enkele keren, het kan dus evengoed buiten de schoolvakanties, dat hangt van jullie af. Zin om eens mee te gaan, of wil je wat meer info ... let me know Ook voor het vervoer naar ginds kan ik goedkoop zorgen .\'
Luc
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten